Minut oli Hepsin toimesta haastettu kertomaan seitsemän asiaa itsestäni. Ja haaste pitää laittaa eteenpäin seitsemälle henkilölle.

1. Minulla on kaksi lasta, perheeseen kuuluu lisäksi miehen kaksi lasta (asuvat äitinsä luona), kaksi kissaa ja yksi gerbiili
2. Minulla on kolme sisarusta, isosisko, isoveli ja pikkuveli
3. Olen blogiaddikti
4. Opin uimaan vasta aikuisiällä
5. Silitän aina lakanat, en voi nukkua jos lakanat ovat ryppyiset/eripariset
6. Minulla ei ole ajokorttia
7. Olen tehnyt töitä alastonmallina (taidekursseilla, tauluja on ollut ihan myyntinäyttelyssäkin.)

Koska meemi on kiertänyt varmaan kaikki läpi, niin haastan mukaan vain Juulian. Muut napatkoon haasteen mukaansa jos kiinnostaa.

Sain viime viikonloppuna Kirin valmiiksi. Se on jo pingoitettu, eikä siitä oikeastaan tullut mikään jättisuuri vaikka tein 13 mallikuvion toistoa. Mutta jos joku sattuu näkemään päättelykeijun, niin sitä voisi pyytää piipahtamaan täällä. Miten se viimeinen vaihe onkin aina niin hankala... laitan kuvia sitten kun saan pääteltyä langat.

Maanantaina oltiin Korialla neuletapaamisessa. Täältä suunnasta meitä oli mukana autolastillinen neulojia, Hepsi, Arja, Aqua ja minä. Oli tosi kiva reissu, mulla oli eka kerta kun olin Korialla neulomassa. Lankaakin tuli joku kerä ostettua (150g+150g neliraitawoolia, pinkki ja ruskea dominopeittoa varten) ja Arjalta ostin vielä Jättiraitaveikkaa 750g... eli lankavarasto kasvoi yli kilolla ihan huomaamatta! Onneksi puolet Wooleista on jo neulottu ja poika ilmoitti haluavansa veikoista villapaidan, joten eivät jääne lojumaan nurkkiin.

Ensi tiistaina, 10.7.  klo 17 meillä onkin Kotkassa neuletapaaminen Pasaatissa, Hesburgerin avokahvilassa. Sinne vaan kaikki mukaan! Pasaatin välittömässä läheisyydessä on kaksi lankaliikettä, Riitta&Terttu ja Käsityökori, joten näiltäkin reissuilta saattaa tulla ostettua jotain. En muista liikkeiden aukioloaikoja, mutta koska tässä kaupungissa kaikki liikkeet menee tosi aikaisin kiinni kannattaa käydä tekemässä hankinnat ennen tapaamista.

Tällaista tällä kertaa, mä lähden pihalle neulomaan villapeitettä (hullu!!!). Ei tuossa ole kuin 30 astetta lämmintä auringossa.